Pages

Friday, September 18, 2015

Pros Pet Stravování av domácí miláček Sitting, teď si vyberete!

"Mám se vzdát své mazlíčka na internátní zařízení, nebo bych měl mít někdo přijít ke mně domů a starat se o mého mazlíčka?"

Odpověď na tuto otázku zcela závisí na vás a vašeho domácího mazlíčka životního stylu. Některé pet vlastníka cítit pohodlně s vědomím, že opustili své pet na pet internátní zařízení, tak, aby jejich chlupatý přítel je v zabezpečené zařízení. Jiní dávají přednost jejich mazlíček pobyty u nich doma a může spát ve své vlastní posteli! Musíte zvážit všechny své možnosti, aby se svědomitý rozhodnutí, a to zejména proto, že se jedná své chlupaté členy rodiny! Vím, že jsem zaujatý, protože jsem nabídku v domácí mazlíček posezení pro své klienty, to je ne přemýšlet pro mě.

Ale podívejme se na obou variant, a pak se můžete opravdu rozhodnout, na které vás a potřebuje to nejlepší vašeho domácího mazlíčka volba vyhovuje.

Pet Stravování:

Pozornost od personálu v zařízení
Jistotu, že váš mazlíček (s) jsou pod dohledem
Nějaký druh socializace s ostatními domácími zvířaty (případně)
Krátké procházky pro psy (obvykle 10 minut najednou)
Více nákladově efektivní pro 1 zvíře
In-Home Pet Posezení:

Personalizované 1-na-1 pozornost pro vašeho domácího mazlíčka (y)
Jistotu, že váš mazlíček je doma v jeho / její známém prostředí
Delší procházky pro psy (obvykle 30 min-1 hodina) pokud o to požádá
Denní aktualizace od vašeho domácího mazlíčka sitter s fotkami
Váš pet sitter může přijít kdekoli od 1-3 krát denně v případě potřeby
Přizpůsobitelné služby
Více nákladově efektivní pro 2 nebo více domácích mazlíčků

Jedná se o krátký seznam výhod pro obě možnosti. Vím, že náš pes Addison, nebylo by dobře v internátní situaci, protože ona je docela plachý kolem jiných psů, ale opravdu kvete kolem jiných lidí. Vždy, když moje rodina jde ven z města máme pet sitter přijít k nám domů ke krmení Addison, dát jí sladké vody, hrát si s ní atd. Máme psa chodec, který přichází, aby ji chodit i když jsem zaneprázdněn s mou vlastní pet Klienti. Addison je 65 liber labradoodle tak ráda, aby si svůj prostor a její postel. Vážím si toho, že jsem si vrátit se domů a vidět její šťastný obličej hned!

Prosím, podělte se o své osobní zkušenosti s domácí stravování nebo in-doma pet sedí s námi! Váš názor je pro nás cenné. Neustále hledáme pro zlepšení našeho podnikání. Pokud existuje něco, si myslíte, že jsem vynechal v článku bych rád slyšel od vás, jak dobře!

No comments:

Post a Comment