Pages

Friday, September 18, 2015

Proč mít Zvířata ve vašem životě?

"Dokud má člověk miloval zvíře část duše zůstává neprobudili." ~ Anatole France

Lidé, kteří milují zvířata, vědí, že existuje mnoho velmi dobrých důvodů, proč mít zvířata ve vašem životě.

Láska a současnost

Zvířata, kteří byli miloval lásku zpět v čisté a hluboké způsobem - způsobem, který probouzí část své duše jako nic jiného CAN. Když mi štěně pozdraví poté jsem pryč krátkou dobu, jsem ohromen s jeho Wiggles a polibky! Když jsem se jít do naší stodoly krmit koně a moje koně stryder whinnies ke mně, mé srdce taje. Žádné zdi, žádné manipulace. Jen čistá láska. Jak je možné, že ne probudit hlubokou část duše?

Mít tento aspekt vaší duše probuzené je jen jedním z aspektů, proč mít zvířata ve vašem životě je hluboká. Nedávno jsem dokončil velkou knihu s názvem Zen Mind, zen koně, Allan J. Hamilton, MD. Dr. Hamilton je proslulý neurochirurg, stejně jako proslulý trenér koně. On používá své zkušenosti s jeho koní jako jeho duchovní cestě. Koně nám pomáhá naučit se být plně přítomen, a to nejen proto, že jsou plně k dispozici, ale proto, že reagují negativně, když jsme v naší hlavě, nikoli v našem srdci. "Ticho, jemný způsob, jak koně nás povzbuzuje, abychom slyšet hudbu, která následuje poté, co se učíme umlčet našeho ega hlas."

"Kůň nám přináší své zvláštní schopnost Peel svá ega zpět, aby se svlékli vrstvy pryč jako cibule, dokud se ocitáme nemotorně nahý a zranitelný. Ale koně nám také ukazuje, radost, která pochází z žijící s holou pravdou našeho já. Co to dar, který je. " P. 287

Fyzického zdraví

Ve svém vynikající kniha, Gut a psychologie syndrom, "Dr. Natasha Campbell-McBride uvádí, že jedním z deseti největších vlivů, které podporují zdraví a imunitu, je" Kontakt se zvířaty: koně, psi, atd. "

Nechceme obecně si, že mít zvířata jako způsob zvýšení imunity, ale mohu vám říci z osobní zkušenosti, že oni dělají. Zvířata pomůže náš imunitní systém tím, že nás vystavením mikroby, které podporují naše zdraví.

Ve své řeči, "Live špinavý, Jíte Vyčistit Proč mikrobiomem je budoucnost medicíny!" ( http://www.mindbodygreen.com/0-14368/live-dirty-eat-clean-why-the-microbiome-is-the-future-of-medicine-dr-robynne.html ), Integrační gastroenterolog Dr. Robynne Chutkan, autor Gutbliss, hovoří o důležitosti jsou vystaveny špíně. Nečistoty je plný užitečných mikroorganismů, a tak jsou zvířata. Ukazuje se, že naše posedlost čistotou, jako je sprchování každý den, poškozuje naše zdraví!

Pohodlí

Existují dobré důvody, že psi a některé další zvířata, jako jsou koně miniatury, se používají terapeuticky. Mnoho psů a koní, a některé kočky a jiná malá zvířata, jsou velmi citlivé na naše emoce. Když se cítí nás bolí, ale sladce a lehce přijít k nám utěšit. Mnohokrát, když jsem byl smutný, náš zlatý retrívr, Merlin, přišel a stočil se vedle mě, aby mi svou lásku a pohodlí. Zjistil jsem obal paže kolem jeho velkého těla a tiskl v jeho jemná srst je velmi uklidňující a uzdravení.

Tam je něco o koních, které jsem také najít uklidňující a emocionálně omezovači. Mnohokrát, když cítím, mé tělo disregulated z nějakého důvodu, jsem se jít do stodoly a libové proti stryder je velké tělo, pohřbívat můj obličej do kabátu a vonící jeho nádhernou vůni koně. Okamžitě jsem pocit, celé mé tělo odpočinout a regulovat jeho stabilní dýchání. On stojí naprosto klidně, když jsem se to udělat, protože věděl, že musím mu klid a stálost v tu chvíli. Poté, co jsem se nadechl v jeho léčivé energie, jsem přišel kolem obličeje a on mi dává velký mokrý polibek!

Co by mohlo být lepší, než vší té lásky!

No comments:

Post a Comment