Pages

Friday, September 18, 2015

Pochopení cestě milovat Zvířecí

Přinášíme je do našeho domova s ​​nadějí. Krmíme je a ženich je. My starat o jejich blaho a oblékat je. Bereme je do školky, přihlášení je až na třídách činnosti a zajištění oni mají uštěpačný přehrávání data s jejich vrstevníky, aby se více společenští, takže mohou mít odměňování, vyvážený existence. Vykupujeme jim velké kobercem struktury hrát a spánku. My chránit a hýčkat. Za to, že nás milovat bezpodmínečně a věrně. Oni nás nikdy odmítnout nebo použít k nám do něčeho nebo někoho lepšího přijde. Budou snášet nejnevhodnější životní situace v naději, že budete chodit do těch dveří a být s nimi znovu. Jako profesionální petsitter a psa chodec, vím, že na to, že oni trpělivě čekat hodiny a dny na vašem návratu domů z práce nebo dovolenou. Na začátek ho, mají větší důvěru ve vás, než máte v sobě! "Oni" jsou naším fur-family.

Utratili Američané 58 miliard dolarů na 397 milionů v roce 2014. Tento domácí zvířata přerozdělení příjmů naznačuje, že měníme jako společnost. Nyní koexistují více složitě se zvířaty se rozhodneme sdílet naše životy na denní bázi. Dáváme jim vyšší status a umístění v naší rodinné hierarchii. Naše špičáky a kočkovitých šelem vazba se bez problémů do našich každodenních činností podnikem, jako jít do obchodu s potravinami, na procházku na pláži, lenošení u ohně společně. Jsme internetový obchod pro domácí rozložení s nimi v mysli. Vaříme a spát dohromady jako balíček. A přesto, ne vždy jsme připraveni na konci otázek života, když náš domácí mazlíček dosáhl konce své životní cestě. Podobně jako rozloučí člověku, je to stejně těžké, ne-li víc někdy, s členem kožešiny rodiny. Vím, že klienti, kteří mají silnější a delší dluhopisy s jejich kožešinami rodiny, než s jejich vlastním geograficky rozptýlených lidské rodiny.

Nedávno jsem měl klienta, zavolám mu Robert, který ztratil 6 rok starý "malý hnědý pes", jak se o něm, k agresivní rakoviny krve. Bylo to tak nečekané vzhledem k jeho psi věk a úroveň aktivity, které jsme byli všichni smutní av šoku. Neviděl jsem svého psa příliš často. Pouze tehdy, když Robert musel jít ven z města na pár dní najednou. Ale v rozpětí 5 dní, jeho každodenní psím, domácí kamarád, a věrný "přítel", který poskytoval hodiny hloupé antics, byl pryč. Robertův dům byl prázdný chladně a hrůzostrašné-tichý. Smrt tvrdil jeho psa dříve, než on dokonce měl možnost zpracovat nechal jeho mazlíček jít, natož rozloučení. Bylo to příliš konečné a příliš brzy Robert pochopit, proč láska, kterou měl za obdivuhodnou hnědý pes musel skončit takhle. Hej Universe: Proč nemůžeme mít toto přátelství poslední navždy?

Můj manžel a já jsem vzal Roberta k jídlu. Nejedl dobře do 5 dnů a ztratil 15 liber v době, kdy jeho pes byl v intenzivní péči. Když jsem se podíval na Roberta, jak sedí v autě při pohledu beznadějné, jen několik hodin poté, co dát svého psa dolů, sledoval jsem jeho slzy tiše dolů, jeden po druhém, ulovené ve dvou rychle se pohybujících tekuté cesty na obou stranách obličeje. Studoval jsem cestu slzy, když klesl na dno bradu, na košili, odrazit košili a pustit do svého prázdného klína. Jakmile slzy spadl na jeho džínách byli okamžitě vstřebává materiálem, jako by nikdy neexistoval vůbec.

Jeho byl klín, že jeho pes, užívaný skočit do s shazovat, praštěný síly. On by nikdy sledovat jeho psa nábožensky kroužit kuchyni třikrát za hloupou víru, než začnete jíst jeho granule, k úžasu hostů. Můj klient a přítel vypadal ztracený a sám na tom konkrétním okamžiku v čase. Robert vždycky nechal jeho pes skočí do klína a na jeho koženými pohovkami a židlemi. Jako pet chůva s pack školení, tato shovívavost vždycky se mi krčit trochu, ale vím, že důvody pro tento druh znečisťování. Jeho pes by sedět nebo ležet na horní části každé polštáře se rozhodnete tvrdit, kdykoliv. Nyní, jen padající slzy by mohlo nahradit vzpomínku na psa, který ho nechal mít kompletní a celkový chod svého domu!

Když jsem se díval Robertovi slzy utéct se svým žalem, vzpomněl jsem si své hluboké a temné zármutek, když jsem ztratil svého psa, SadieMay. I zarmoutil příliš dlouho, ale SadieMay byl můj sen pes a moje rodina člen-to byl můj svět. Vzpomněl jsem viděl slzy jiného klienta spadají do kaluží nad jejich domácí mazlíčky pomíjí. Kolektivní pocit smutku všech domácích zvířat a klienty přihnal se ke mně v tom autě, když jsem sledoval Robert zpracovat tuto emoci a věděl jsem, že jeho bolest přímo tam, bolest milující mazlíček je hmatatelné, když jsou pryč.

Aktuální pilot vrtulníku, bývalý šerif, Robert byl nyní lidská bytost zbaven všech chvástání a táním do reality truchlící nad ztrátou svého drahého psího kamaráda. Podíval jsem se na něj a uvědomil si, že naše domácí zvířata nám pomáhají pochopit cestu bereme když milujeme jiný život, někdy i víc, než milujeme sami sebe. Domácí mazlíčci jsou tak nevinné a jednoduché, upřímný a věrný, že naše láska k nim je tak čistá a neposkvrněná. Když jsou pryč z našeho života, realita tvrdém světě přichází opět záplavy zpět do našich prázdných kol a cítíme méně člověk. Robert mi napsala o několik dní později a řekl: "Je to mnohem menší svět bez mého malého hnědého psa." Ano, chápu cestu milující pet. Pokud máte rádi domácí zvíře, bude vaše duše rozvine jako květina a kvést pro lidstvo.

Důsledkem protože více miloval zvíře hluboko, je, že stát se lepším, soucitnější, lidská bytost. Můj svět vypadá lépe, když se na to podívám přes čočku domácího mazlíčka. Toto pouto máme s špičáky, kočkovitých šelem, králíků, křečků, krysy, ptáky a mnoho dalších zvířat často roste bez formálního použití jazyka. Vždy jsem cítil své špičáky, konkrétně měl IQ 2-3 let staré, pokud jde o pochopení a možností komunikace. Jsme určitě nikdy diskutovali krizi na Blízkém východě, jak řešit světové spor, nebo, jak vařit úžasný komplikované jídlo. Ale, nevysvětlitelně, mám stále pocit, hluboký vztah k mým zvířat bez jakéhokoli doslovného výměny dialogu.

Další můj klient musel rozloučit s jejich kočička do 16 let. Další ceněný člen fur-rodiny, jejich kočička byla tak drahá, že jim trvalé život bez jejich kožešin dítě s nimi na denní bázi cítil poněkud nesnesitelné. Jejich koťátko byl součástí dvojice koťátka, které si vybudovaly svou "domů" a život kolem. I když je jejich kitty-boy byl nemocný pro někdy a byl až po průběžnou péči veterináře udržet kvalitu života a stále pohodlný, jeho absolvování byl ještě příliš rychlý, a nakonec i finále. Více slzy a více prázdných kol. Více srdce se snaží vyrovnat se ztrátou a pustil, kteří chtějí forma života žít věčně. Přijetí a umožňuje transformace je náročné. Přidání do tohoto konceptu se také snaží vyjednávat s realitou, že jsme všichni na cestě a musí všichni opustit sebe nakonec.

U syrových okamžiků v životě, když jsou prázdné naše zbraně a jsou srdce bolí, máme vyhýbat tuto skutečnost o životě. My vyhýbají smrti a co to znamená pro nás a co zbytek našich dnů by mohlo být jako bez našeho chlupaté blízké jejich sdílení s námi na sluníčku chvílích naší existence.

Lidé a zvířata jsou na cestě spolu jen na krátkou dobu. Mohli bychom se ocitli na stejné dráze na chvíli a pak se budeme muset pustit a nechat život, aby jeden z nás jedním směrem, a umožňují smrt vzít další forma života do jiné sféry. Pevně ​​věřím, budu vidět své všechny své domácí zvířata a domácí zvířata mého klienta opět na Duhový most, když jsem se přejít od tohoto životní cesty. Doufám, že vidět můj SadieMay opět v oblacích a hrát si s ušima a nikdy ji nechal jít ... doufám.

Přes všechny mé naděje pro intelektuálně pochopit tento život / smrt dynamický, realita je, že jsme přežije naše zvířata. Tak jsem se snaží vychutnat každý a každý vzácný okamžik se všechny mazlíčky mého klienta a já taky. Snažím se nikdy vzít jejich bezpodmínečnou lásku a víru ve mne za samozřejmost. Milujeme štěně a kotě, očekávání růstu a budoucích dobrodružstvích po boku. Nicméně, jednoduše řečeno, nejsme vůbec připraveni rozloučit, když přišli ke konci své cesty sem. Naše průměrná délka života ve srovnání s jejich je tak drasticky odlišná, že je téměř hotová věc, že ​​budete mít další psí / kočičí v životě každých dvanáct let, plus mínus.

K dispozici bude, že magický moment, který dorazí v něčí srdce a duše znovu. V okamžiku, kdy srdce je méně syrové a připravenější. I když to může být rok nebo dva nebo pět dříve, než jeden může dokonce pochopit dostat další domácí zvíře po truchlící nad ztrátou člena fur-rodiny, bude tam přijde čas, kdy člověk je připraven znovu přijmout riziko. Je-li člověk je připraven vystoupit a milovat jinou formu života tím, že další člen fur-rodiny do jejich domova začít cestu znovu. Je to naděje všech zachráněných zvířat, která tato cesta, která se rozhodnete vzít s sebou, bude ten, který přinese více bezpodmínečnou lásku a radostné štěstí do jejich navždy domů a přímo do svého srdce.

No comments:

Post a Comment